MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

小夢白痴怪=]
唯求可相愛更多;;
連餘生也伴我;;
jealous._.
alicebbwwt
暱稱: 夢=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
爆爆王
Game淘
MM My Monkey
my xanga`
my xg
生日鐘
我的yahoo blog~
勁舞團網
星夢
跑online
激鬥賽車
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (407)
生活點滴 (7)
感情記憶 (16)
未分類 (384)
2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天


喔喔... 分類: 未分類

今日開學.....唔係好辛苦....

但係個開學禮全部up英文...

搞到我瞓左一陣....

比黃琬淋係咪嘈我....  搞到瞓得好小!!!

o首開學歌同基法(油塘)o首一樣  不過係英文咋ma.....   之後,,番課室之後選班長丫ma

個死人班主任王劉詠雪.....佢扮哂好人咁  其實賤到嘔!!!!佢明明話比冇做過班長o d做班長....點知最尾簡左條on9做
cheap精  扮哂野   咩都話比d冇經驗o d做  其實全部都有丫....

賤精!!!!!!!!!!!!!!不過都好....冇簡我.....放左學之後唔洗留係到開會...

因為寶儀係功課代表,,要開會,,所以我同湯文星行左落觀塘lu~~  我地係到跑...起碼佢唔會好似寶儀咁碌落去= = 熬唔到制..(文星係唔會架!!!)

行行下....又收到杏同暗既奪命追魂call......  好鬼死恐怖!!!!!    

因為文星陪左我落觀塘...佢唔識去搭車...我教左佢..佢又真係蠢左d唔明- -     咁我咪陪佢囉.... 點知杏同暗.....唔打o d la  好恐怖!!

之後行apm去觀塘mtr la....因為我地去探老師...  講真杏同暗有d衰....明明暗個表姐放左學..諗住番屋企  佢個表姐係聖安當番來

又過番去油塘  浪費金錢呀!!!!!去到基法(油塘) ,, 因為我地著中學3 唔係基法(油塘) d 校服...比o個"食焦"問我地...

好彩校務處d人記得張芝鍵...所以就比我地入...我地諗住miss lam  點知佢放緊產假........慘!!所以我地搵余老師la~~

點知佢一路食飯一路開會~~~所以傾左10分鐘  - - 等左成個鐘 傾得10分鐘~~= =

唉!!算la....走o陣影左小學既相相!!!

收圖書o個箱!!!

校務處既相相(點解係詢問處既!?)

有人影呀!!係咪好恐怖呢!?

我想番小學讀呀!!!我寧願成日比老師鬧都肯!!!

連學校外牆o d poster 都有我呀 哈哈!!

因為呢篇太長啦  開過一篇先~~哈哈!!



2007 年 9 月 2 日  星期日   晴天


點解既?? 分類: 未分類

點解之前睇森之愛情o陣....

唔知點解播fantasy tale-stephy

即係跑o首歌

why??

點解既!??



好慘呀 嗚嗚!! 分類: 未分類

琴晚同我堂妹瞓....即係冇得瞓 

"1陽指"(彈指神功)....無端端佢隻手指會彈落我個鼻到- -

"如來神掌.....成日佢隻手打左落我背脊到= =                        

"如來神腳" .........將佢隻腳放左上我隻腳上面- -   仲要踢我落床= =

佢仲要瞓瞓下覺整我個櫃d野  我諗佢係個夢到食緊野la~~  我聽到佢食野o d聲....

 搞到我今朝6:00am先瞓  佢好鬼早起身..... 我諗    本身要7:00am起身同佢落街玩....因為曉麗苑太多公園la= =

一起身爆恐怖!!!!  因為佢望著我  我唔知佢係咪真係7:00am起身  總之我係8:58am起左身 佢就好似係到望左我好耐囉~

好彩今次冇事呀....佢上次來我屋企瞓o陣 踢埋我落床呀- -

8:58am起身  差唔多10:00am先落街玩 我地玩左乒乓球......單槓.....千秋....

玩單槓o陣  見到有個肥仔比個工人鬧到喊  男仔都喊- -

之後個死人吳嘉裕唔知點解無端端call我 叫我同佢打機  我真係冇咁得閒呀!! 番屋企o陣...因為我堂妹跑...搞到比我屋企隔離o面o隻狗吠.....佢嚇到死呀  好驚佢有事tim- -     驚佢比隻狗咬......  

唉!!我堂妹因為冇得去游水...所以喊- -

番左屋企之後唔夠5分鐘就要去西貢....去到西貢o間corner cafe食野....好味架  我每次去西貢都去o間既.....

之後去左碼頭睇魚  因為落雨所以冇得睇!!!慘~

仲要比我家姐搞到我濕哂wo- -  

之後送我堂妹番維景灣畔.....禁有d禁lift o d制既.....

我見到10樓隔離係28樓....  我又諗起你!!

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

我真係想起我和你的很多事情......但是你已令我徹底失望 我想我和你也沒法可能當朋友!!何況是情侶??

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

比呀妹搞到咁....點用?

更改時間:8/9 22:48