琴晚同我堂妹瞓....即係冇得瞓
"1陽指"(彈指神功)....無端端佢隻手指會彈落我個鼻到- -
"如來神掌.....成日佢隻手打左落我背脊到= =
"如來神腳" .........將佢隻腳放左上我隻腳上面- - 仲要踢我落床= =
佢仲要瞓瞓下覺整我個櫃d野 我諗佢係個夢到食緊野la~~ 我聽到佢食野o d聲....
搞到我今朝6:00am先瞓 佢好鬼早起身..... 我諗 本身要7:00am起身同佢落街玩....因為曉麗苑太多公園la= =
一起身爆恐怖!!!! 因為佢望著我 我唔知佢係咪真係7:00am起身 總之我係8:58am起左身 佢就好似係到望左我好耐囉~
好彩今次冇事呀....佢上次來我屋企瞓o陣 踢埋我落床呀- -
8:58am起身 差唔多10:00am先落街玩 我地玩左乒乓球......單槓.....千秋....
玩單槓o陣 見到有個肥仔比個工人鬧到喊 男仔都喊- -
之後個死人吳嘉裕唔知點解無端端call我 叫我同佢打機 我真係冇咁得閒呀!! 番屋企o陣...因為我堂妹跑...搞到比我屋企隔離o面o隻狗吠.....佢嚇到死呀 好驚佢有事tim- - 驚佢比隻狗咬......
唉!!我堂妹因為冇得去游水...所以喊- -
番左屋企之後唔夠5分鐘就要去西貢....去到西貢o間corner cafe食野....好味架 我每次去西貢都去o間既.....
之後去左碼頭睇魚 因為落雨所以冇得睇!!!慘~
仲要比我家姐搞到我濕哂wo- -
之後送我堂妹番維景灣畔.....禁有d禁lift o d制既.....
我見到10樓隔離係28樓.... 我又諗起你!!
 
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
我真係想起我和你的很多事情......但是你已令我徹底失望 我想我和你也沒法可能當朋友!!何況是情侶??
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
比呀妹搞到咁....點用?
更改時間:8/9 22:48 |