今日.....學完畫畫之後...要係2:45pm去到又一城
以我既能力淨係搭的士去先係最快!!.... 用左70-80$ (←有d浪費tim覺得XD)
跟住見到I.T. Festival.... 幾多野睇 點知掛住睇 唔記得去某處
跟住去左搭o d 好似旅遊巴咁....去左一個叫葡萄園既地方...係元朗...
去到我d親戚間屋勁大(因為係別墅)..... 3500呎...o爆.... 成1500萬 不如你送1500萬比我咪仲好
之後去左會所玩....諗住游水.......點知冇帶(其實係o到話有泳衣借...點知冇)
冇游水咪去左打籃球+羽毛球+唱k囉 最新o首歌都係張敬軒-hurt so bad (我xg有)
唉~~唱twins又冇人識唱.... 結果佢地個個都係到唱埋d老餅歌!!!!
好彩有羊扖食....但係全部黑色既...睇見都唔想食 都係我老豆o d好味d!!!
又係到玩孖寶賽車對打 因為差唔多個個都有NDS....所以同好多人玩!!
跟住南call來....但係聽唔到佢講野 佢又無端端cut我線= =
去到大約9:45pm到走la.....
好悶....我見到我前面o個人係到玩PSP....我諗緊你一路搭車一路玩PSP唔暈架咩???
之後...去左某處去左陣野(同班親戚= = ) 飲左d酒 但係d酒係2006年既 都唔好飲
仲有個女仔(我d親戚) ,佢好成熟 最初我以為佢讀中三 點知佢仲細我一年 又係讀藍田循道衛理小學(定係李x強) 佢飲酒好勁 係咁研究 -3- ok令女 但係睇落去肥左小小= =
我堂妹無端端話要來我屋企瞓..... 佢咪來左囉....佢又係到掛住玩NDS....佢已經近視成百度la 唉!!!
夜晚...杏同暗call來....諗住同佢地傾 因為我部NDS已經完全比我堂妹侵略左....
傾左唔夠5分鐘.... 無端端電話公司講....對方的電話出現訊號問題....o爆....
之後等左好耐先call杏 傾左唔夠30秒....(但係電話係有5分鐘到)...因為我堂妹戚咁整我 所以收左線lu~~
同杏既對話...首先杏話你仲未瞓咩? 跟住話未.... 暗搶左個電話同我講杏踩牛屎... 真係好鬼好笑!!!
更改時間:4/9 16:30
|