MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

小夢白痴怪=]
唯求可相愛更多;;
連餘生也伴我;;
jealous._.
alicebbwwt
暱稱: 夢=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
爆爆王
Game淘
MM My Monkey
my xanga`
my xg
生日鐘
我的yahoo blog~
勁舞團網
星夢
跑online
激鬥賽車
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (407)
生活點滴 (7)
感情記憶 (16)
未分類 (384)
2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天


比呀妹搞到我好累.... 分類: 未分類

今日.....學完畫畫之後...要係2:45pm去到又一城

以我既能力淨係搭的士去先係最快!!.... 用左70-80$     (←有d浪費tim覺得XD)

跟住見到I.T. Festival....  幾多野睇  點知掛住睇  唔記得去某處

跟住去左搭o d 好似旅遊巴咁....去左一個叫葡萄園既地方...係元朗...

去到我d親戚間屋勁大(因為係別墅).....  3500呎...o爆....  成1500萬  不如你送1500萬比我咪仲好

之後去左會所玩....諗住游水.......點知冇帶(其實係o到話有泳衣借...點知冇)

冇游水咪去左打籃球+羽毛球+唱k囉   最新o首歌都係張敬軒-hurt so bad  (我xg有)

唉~~唱twins又冇人識唱....  結果佢地個個都係到唱埋d老餅歌!!!!

好彩有羊扖食....但係全部黑色既...睇見都唔想食  都係我老豆o d好味d!!!

又係到玩孖寶賽車對打   因為差唔多個個都有NDS....所以同好多人玩!!

跟住南call來....但係聽唔到佢講野  佢又無端端cut我線= =

去到大約9:45pm到走la.....

好悶....我見到我前面o個人係到玩PSP....我諗緊你一路搭車一路玩PSP唔暈架咩???

之後...去左某處去左陣野(同班親戚= = )  飲左d酒 但係d酒係2006年既 都唔好飲

仲有個女仔(我d親戚) ,佢好成熟 最初我以為佢讀中三 點知佢仲細我一年 又係讀藍田循道衛理小學(定係李x強)  佢飲酒好勁  係咁研究 -3-    ok令女  但係睇落去肥左小小= =

我堂妹無端端話要來我屋企瞓.....  佢咪來左囉....佢又係到掛住玩NDS....佢已經近視成百度la   唉!!!

夜晚...杏同暗call來....諗住同佢地傾  因為我部NDS已經完全比我堂妹侵略左....

傾左唔夠5分鐘.... 無端端電話公司講....對方的電話出現訊號問題....o爆....

之後等左好耐先call杏  傾左唔夠30秒....(但係電話係有5分鐘到)...因為我堂妹戚咁整我  所以收左線lu~~

同杏既對話...首先杏話你仲未瞓咩?  跟住話未....  暗搶左個電話同我講杏踩牛屎... 真係好鬼好笑!!!

更改時間:4/9 16:30



祝糖生日快樂!!! 分類: 未分類

而家1/9 lu~~

祝糖生日快樂!!!

1日比1日令~~~

令過全世界令女

↑例如杏~~~

願我係第1個係1/9祝你生日快樂既人!!!

好啦

祝你生日快樂!!!



2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天


唔知點解.... 分類: 未分類

有o d既人......

答我丫

我唔知點解最近又冇來wo....

成日無端端嘔.....

仲冇咩胃口

點算??

我都冇做過o d...

點解會咁既!??