朝早曦曦遲到 結果同瑤瑤番
睇下我幾好人請妳搭的士-_-
番到去CHECK校服 文詠詩我知妳笑咩
phoebe係我前面勁驚又對著我笑
唔洗RE-CHECK SO GOOD 件冷衫比我搞到唔知想點
係到做GEO READING REPORT-_-
MATHS`冇帶CALCUATOR 算啦今次個re-quiz唔計分既-_-
我9點4瞓到9點半 哈哈收卷果陣仲瞓緊
中文默書 我諗0分 算啦唔計term mark既-_-
痴線一路默下面1pe一路習誦 頂!想點
我好想睇瑤瑤篇文 <我愛妳 妳嫁給我好不好,讓我照顧妳>
<他們已經在一起十年.....我心想他再不向我求婚就跟他分手>
assembly`我同佢講野果陣邊有面紅
比sailaimoon話我地傾計囉咩事-_-
妖好眼瞓-_-有人瞓覺又理 妳理咁多做咩
之後準時放 咩事-_-之後食飯 我d飯竟然係屎飯-_-xd
之後去考普通話 我好凍一路讀一路隻腳同個口震-_-
多謝瑤瑤等埋我 老婆妳做咩唔開心
reading time`係到傾 er...條友好煩呀
唉都唔知幫唔幫到念恩 其實我完全唔知自己做咩
好似同心怡一齊做organisation我一d都幫唔到手對唔住
rsc` high鬼晒 嘈番下面1pe xd
中史`好野教晒(:
放學 step搭車 wif丫囡`靜怡媽`瑤瑤`丫東
同丫囡瑤瑤去到間舖到勁想死 成間都買咸野咁既
d呻吟聲想點 我諗緊點拎番屋企呀聽日
係mtr station好似見到李嘉豪 好耐冇見佢啦
之後係apm係到粒粒佢地 係agnes b門口播呻吟聲
仲要勁大聲勁多人望過泥 好糗呀
之後去吉之島買野食 買左個咩綠茶雪糕 勁好食超好食爆好食
之後買三文魚壽司食 我唔明點會臭啦-_-"
不知幾好食xd 之後搭車番歸了(:
今日發左好耐燒咁好似-_-個頭熱到咩咁但又冇去量
唉是但啦 我做咩呀
我同同下瑤瑤sms我竟然會喊左出來
what's going on?what's happened to me?
鍾嘉欣-日夜想你
天色很光天窗何事總關起
風聲很多心聲全部關於你
我也試過痛了倦了都不想放棄
真的緊緊相擁仍像假歡喜
假的瀟灑分開誰又真演戲
我有勇氣吻你就會很快樂 為何逃避
曾有過一秒 抱著於一起
忘記要怎樣抽離
曾經很開心 一分一刻 我會儲起
曾有過感覺 我未想講起
而秘密會屬於你
情感這東西 始終必須運氣
真的很多感觸如像小把戲
假的很多消息然後怎收尾
愛要有勇氣老實說偏顧忌 仍然逃避
曾有過一秒 抱著於一起
忘記要怎樣抽離
曾經很開心 一分一刻 我會儲起
如你我可以最後於一起
你會知道我日夜想你
從不想多講 只因不想累你
曾有過一秒 抱著於一起
忘記要怎樣抽離
曾經很開心 一分一刻 我會儲起
如你我可以最後於一起
你會知道我日夜想你
從不想多講 都只想保護你
能有這福氣 有幸識到你
才決定努力爭氣
從不講出口 這麼這麼為你
我竟然呻醋
我知你地諗緊邊個 但唔係果個
能有這福氣 有幸識到你
22-11-2009
今日約左shan e陳智麗去九龍灣mcl睇2012
點知冇飛加我9點3先起身-_-
去到一定遲勁多
sorry呀 多謝智麗份生日禮物
之後去apm睇10:25果場
shan e狂撞到識既人
10點入到去 望住條司華力腸好想食xd
之後開場唔夠10分鐘食完之後勁肚餓-_-
一路睇一路驚 不過又好感動
痴線隻手夾係齒輪到驚到用手hum住
d特技好鬼真 佢一路揸走架車我一路勁緊張
全場我隔離條友係到san鼻涕同傾電話 頂
仲要近出口位d人係咁屙尿出去入來咁 有冇多尿成咁呀!
睇到1點幾走人去飲happy lemon
哈好好笑
<喂老婆呀 我係妳屋企樓下等妳丫>
<好丫老公 我換定靚衫落來呀xd>
笑死
|