朝早又遲左起身-_-呢排搞咩@@
唔該瑤瑤幫我幫丫東買咖啡(:
對唔住點左瑤瑤做落quiz book
eng x2 唔制呀我成個part得1分-_-
睇錯左勁差-_-好低分呀
is 悶死-_-
home.e 哈哈太好了,唔係好難食-_-
lunch`Z0E呀xd 痴線比step老公扯去廁所 傻左xd
ccm同丫東痴線咖-_- 同瑤瑤搞野囉好冇xd
一路搞ccm同丫東扯開對門-_- 點搞@@
第2 round step入泥 勁好笑xd 之後step出去-v-
哈哈妳講d野係咪真 我好想知 係真定假!
maths` thanks shirley(:
中文`er...failure
music` 我唱到勁高音囉咩事-_-好怕怕
面紅 杜杜唱完之後wcm唱勁好笑
wcm勁低音 粒粒仲低
放學wif 曦(:
對不起念恩
找個人來愛我 我害怕孤獨
這樣枯坐到睡去
我感到很冷 感覺很累
找個人來愛我 讓我永遠堅強
我站在這裡
停止奔跑 沒有感覺
走在匆忙的城市 努力奮鬥的日子
感覺自己並不屬於這裡
只屬於你屬於彼此
24-11-2009
救命:S 今朝幫丫東做埋個cl pre.做到4點幾
我朝早又起唔到身-V- 7點半起身8點番到去好好
丫東冇番佢個位比我地擺書包
PE x2 free堂(: 佢地話某某某係咁係上面望我囉咩事
ccm老婆係上面望到話我同瑤瑤係到偷情囉-_-
eng x2 formtest ok易啦-_-
cl`頂莫曉東妳唔番妳一早同我講啦
搞到我做到4點幾妖
老公讀得勁好笑 讀晒成篇囉 仲要勁多字讀錯
之後用電腦我login唔到 我條線比人蚊左囉-_-
之後同瑤瑤坐 調完唔夠5分鐘落堂er...
maths`估唔到我琴日冇帶calcuator同瞓著左都有22/30
p.s.智麗有借calcuator比我咖-_-
lunch`勁趕囉咩事-_-
reading time`狂溫小人無朋(:
hist mr.lau冇番(: 係到傾那個老人院-_-
放學去re-dict 救命我默左兩次4點3先走得-_-
第2次都係君子則不然開始咋
對唔住呀瑤瑤 搞到妳等左我咁耐
行落山果陣 瑤瑤踩屎
唔該瑤瑤陪我去増值呀 搞到妳勁想打我xd
之後去食m記` kwongkwanyu話我地拍拖囉咩事-_-
6點半歸家(:
仍遺憾曾遇上極度真心愛你
遺憾曾做你患難知己
而你竟糟蹋我更冷酷地
炫耀著我做戰利
一生給你殺死 狠心不留餘地
你太好戲 兩腳放幾船 也慣於處理
世界得你 哪會有安全 禁閉應是無期
你有否對我 說過真心話真希冀
有否想過我 也有感覺會傷悲
|