MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

小夢白痴怪=]
唯求可相愛更多;;
連餘生也伴我;;
jealous._.
alicebbwwt
暱稱: 夢=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
訪客留言
Cialis Braus... (Chassype)
Online Gener... (Chassype)
Cialis No Pr... (Chassype)
Cialis Inter... (Chassype)
Cialis 5mg F... (Chassype)
好友名單
網站連結
爆爆王
Game淘
MM My Monkey
my xanga`
my xg
生日鐘
我的yahoo blog~
勁舞團網
星夢
跑online
激鬥賽車
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (407)
生活點滴 (7)
感情記憶 (16)
未分類 (384)
2009 年 12 月 5 日  星期六   晴天


2009-12-05 分類: 未分類

6th day

4-12-2009
作文癲鬼左
無端端作左千幾字比佢 完全停唔到
好驚會好低分
STEP個八餅二魚囉
RSC d分一定要高過上年
但做完已經知冇左10分囉
之後去左老公屋企
6點走人去補習 見到嘉彤 
惠斯完全唔記得補習
放左之後同老公傾電話
9點3歸家 勁趕番屋企睇台慶xd

雖然你滿身數不完的缺點
完美小姐也不是我的頭銜

越看就越順眼 我們之間
舒服得像 星期天
是緣份 是愛情
是命運緊緊把我們 綁在一起
越吵越甜蜜 越吵越愛你 越不分離
生活的難題 考驗著愛情
才顯得我們的努力 多麼值得被珍惜
從今就緊緊的和你 綁在一起
不管壞天氣 不管壞心情 都不分離
麵包的滋味 有多香多甜
有你分享 才真的完美
就這樣緊緊的和你 綁在一起
不管壞天氣 不管壞心情 都不分離
麵包的滋味 有多香多甜
有你分享 有你分享 才是真完美

3-12-2009
中史冇溫書唔識呀

2-12-2009
仲未溫過書 唉-_-

妳每一次的溫柔我都想炫耀

30-11-2009
今朝曦曦又瞓晏左
之後同老公番(:
腦子嚴重空白-_-"
對不起今天小器了



2009 年 11 月 29 日  星期日   晴天


2009-11-29 分類: 未分類

今日老公泥左屋企:P
哈哈哈哈哈
多謝妳陪我去補習
第1日
我以後會對妳坦白咖啦
爸爸媽媽結婚22周年快樂

28-11-2009
6點幾比鬧鐘嘈醒 仲要響左幾次我先知@@
<有D咩唔洗錢都拎走啦>BY wongwaiying
食早餐果陣 Isun係咁叫我拎野食野-_-
d蛋好鬼難食:s
之後去咩咩山泉 狂影相超變戀!xd
學術性既問題 <不如我地傾番琴日個問題>by wwy
<妳指邊個先>by me <破>wwy 
之後去"姦"田果個地方 一落車見到兩隻狗唔知係到做咩
<下果兩隻狗做緊咩>by me <一個人生會有既過程>by mssiu
笑死`係到搞緊野囉好冇=_=
之後姦完田之後去左村長屋企食飯 有蟲囉
isun仲要我地食救命!!!!
之後搭車番香港 一路搭車一路交換零食xddd
好掛住香港 好掛住我張床xddd
好掛住我老公 一番到香港就打比老公xd

27-11-2009
朝早遲左好多對唔住老婆
係學校搭車去深圳灣果陣一路同老公傾電話
搭左勁耐車個屎忽勁痛
MRS YEUNG話比我地叫佢做羊羊老師囉
係咁行勁攰 見到d小學生鴨仔團xd
之後6點幾番到酒店 食飯食食下流鼻血:s
成條鼻血蟲飛出來囉痴線咖!
之後番房婆婆沖涼 跟住睇噴泉
嘩我真係叻見到個2p用電話 跟住即刻問佢借打比老公
係咪好驚喜先 之後番房沖涼
我冇閂門冇拉浴簾 好彩婆婆唔咸濕姐
之後去翟間房玩 係咁影相係咁傾計係咁玩
我扯左翟件衫 佢冇著底衫喎 本來我都諗住唔著 結果太驚比人咩啦
玩true or dare 我要星期一勁大聲大叫我愛我老公囉
奶晒野 同翟karen sty swa 婆婆傾左好多秘密
喂我唔係鍾情於priscilla hse
傾到唔知幾點我忍唔住瞓著左
我竟然係最早瞓果個囉xd

結果是:

28-11-2009
哈哈哈呢兩日過得好充實

我未試過掛住一個人掛住成咁

我不想做代替品

愛你 我管不了是禍 未想過是為何
能愛著你苦也未去躲 愛你 最想得你附和
像這宇宙諧和 求你像我不要亂去想 為甚麼



2009 年 11 月 25 日  星期三   晴天


2009-11-25 分類: 未分類

朝早又遲左起身-_-呢排搞咩@@
唔該瑤瑤幫我幫丫東買咖啡(:
對唔住點左瑤瑤做落quiz book
eng x2 唔制呀我成個part得1分-_-
睇錯左勁差-_-好低分呀
is 悶死-_-
home.e 哈哈太好了,唔係好難食-_-
lunch`Z0E呀xd 痴線比step老公扯去廁所 傻左xd
ccm同丫東痴線咖-_- 同瑤瑤搞野囉好冇xd
一路搞ccm同丫東扯開對門-_- 點搞@@
第2 round step入泥  勁好笑xd 之後step出去-v-
哈哈妳講d野係咪真我好想知 係真定假!
maths` thanks shirley(:
中文`er...failure
music` 我唱到勁高音囉咩事-_-好怕怕
面紅  杜杜唱完之後wcm唱勁好笑
wcm勁低音 粒粒仲低
放學wif 曦(:

對不起念恩

找個人來愛我 我害怕孤獨
這樣枯坐到睡去
感到很冷 感覺很累
找個人來愛我 讓我永遠堅強
我站在這裡
停止奔跑 沒有感覺
走在匆忙的城市 努力奮鬥的日子
感覺自己並不屬於這裡

只屬於你屬於彼此

24-11-2009
救命:S 今朝幫丫東做埋個cl pre.做到4點幾
我朝早又起唔到身-V- 7點半起身8點番到去好好
丫東冇番佢個位比我地擺書包
PE x2 free堂(: 佢地話某某某係咁係上面望我囉咩事
ccm老婆係上面望到話我同瑤瑤係到偷情囉-_-
eng x2 formtest ok易啦-_-
cl`頂莫曉東妳唔番妳一早同我講啦
搞到我做到4點幾妖 
老公讀得勁好笑 讀晒成篇囉 仲要勁多字讀錯
之後用電腦我login唔到 我條線比人蚊左囉-_-
之後同瑤瑤坐 調完唔夠5分鐘落堂er...
maths`估唔到我琴日冇帶calcuator同瞓著左都有22/30
p.s.智麗有借calcuator比我咖-_-
lunch`勁趕囉咩事-_-
reading time`狂溫小人無朋(:
hist mr.lau冇番(: 係到傾那個老人院-_-
放學去re-dict 救命我默左兩次4點3先走得-_-
第2次都係君子則不然開始咋
對唔住呀瑤瑤 搞到妳等左我咁耐 
行落山果陣 瑤瑤踩屎
唔該瑤瑤陪我去増值呀 搞到妳勁想打我xd
之後去食m記` kwongkwanyu話我地拍拖囉咩事-_-
6點半歸家(:

仍遺憾曾遇上極度真心愛你
遺憾曾做你患難知己

而你竟糟蹋我更冷酷地
炫耀著我做戰利
一生給你殺死 狠心不留餘地
你太好戲 兩腳放幾船 也慣於處理
世界得你 哪會有安全 禁閉應是無期
你有否對我 說過真心話真希冀
有否想過我 也有感覺會傷悲