MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

小夢白痴怪=]
唯求可相愛更多;;
連餘生也伴我;;
jealous._.
alicebbwwt
暱稱: 夢=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« March 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
爆爆王
Game淘
MM My Monkey
my xanga`
my xg
生日鐘
我的yahoo blog~
勁舞團網
星夢
跑online
激鬥賽車
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (407)
生活點滴 (7)
感情記憶 (16)
未分類 (384)
2009 年 12 月 14 日  星期一   晴天


2009-12-14 分類: 未分類

16THDAY
嘩個PTH想點-_-
我d普通話真係差得很-_-
之後同STEP老公丫囡老公念恩丫東去樂華M記
哈哈念恩個丫爸丫媽都泥左
丫囡佢地勁無聊係到玩@@
嘻嘻係咪遲D去丫東屋企飲酒先?
係我就買定酒啦
之後10點行上去
丫囡踩屎
文屎眼又好似倉鼠跳啦哈
未考果陣勁緊張
咦出晒我補習果D囉
好後悔冇溫丫
部電話係LOCKER
丫東SMS泥完全提唔到
講果陣勁驚囉 好啦我講完淨番唔知一定兩秒
WIF老公行落山(:

CCM老婆唔好唔開心啦(:

27-11-2009
出門口啦-_-

哈哈試用期第2日
好想快D到星期日啦xdddd
好掛住妳好想依家衝去妳到搵妳



2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


2009-12-13 分類: 未分類

瞓足全日:P

好想搬屋好想離開呢個家
表面想話點錫我點唔想我唔開心
話為左我好 假到死
我驚狗 仲要話係屋企養狗
唔養得就叫我個個星期去姨媽屋企去玩狗
去克服佢 點解我唔鍾意既一定要逼我
我唔食得辣 仲要係咁買番來
想點丫 我唔知我受得妳地幾耐
仲有 每一次家姐都話錫我
叫我買相機就要買相機比妳 頂妳
又唔係平 加埋兩萬幾 頂!
每一次都係咁 買妳D野仲多過自己買比自己
我又冇得拒絕 妳識我學校D FD唔代表我一定係同果班FD玩得多
唔代表我係同佢地拍拖
威脅我做咩 知啦 知丫媽錫妳啦 得啦
夠啦 有d野唔想不停重覆
晒咩姐 知妳由頭到尾都係名牌啦
點呀 淨係對鞋都成千幾蚊 丫媽好錫妳啦
唔好再晒命啦 我唔知我幾時忍唔住打死妳
淨係識鬧我 話我傾電話 我傾幾耐妳傾幾耐呀
妳話我夜晚傾要我收線 結果自己拎去傾
1點傾到6點仲要勁大聲囉 扮溫書
賤人 我唔洗瞓啦 仲要第二朝同丫媽講話係我傾電話阻住妳溫書
妳有冇問題呀 妳溫唔到書又賴我
每一次都係咁 溫書播d勁嘈既歌
想點呀 上次妳叫我DOWN歌就要down
我比丫媽鬧到痴線妳仲要話我 話我唔溫書去DOWN歌
係妳叫我DOWN咖 賤人
淨係話我上網玩FACEBOOK 妳自己呢
係到睇片囉 我睇又鬧我 妳自己玩FB睇片就得
想點呀 我鍾意林峰唔得既 係都要逼我鍾意妳鍾意既野
妳痴咩線呀

再講真係會癲

12-12-2009
嘻 我琴晚發夢見到丫fun
哈哈笑死了:p:p:p:p:p:p
SS501

11-12-2009
geo做唔晒
之後去跳舞 哈哈丫囡係咁跳錯笑死我xdd
影左好多video
係咁偷影 STEP老公變左文屎眼
落山WIF文屎眼 丫囡 老公 PUIMAN 丫東
丫囡佢地之後去屎眼屋企 我同老公去食赤丸
哈哈哈用左勁多錢:S 
之後去老公屋企
丫囡無端端打泥 
兩條友係到呻吟勁想收線 
丫囡同puiman搞 我勁想睇喎
哈哈6點走人 
喂雞雞做咩咁早到
收到我聖誕卡係咪好開心先!xd

香港對日本加油呀(:

8-12-2009
MY DEAREST IDOL
LAMFUNG HAPPY BIRTHDAY:P

9TH DAY

ENG.COMP` 258字:P:P
LIFE.E`一開始寫得勁慢-_-
第一條都寫到10點1-_-
之後寫寫下第3條要停筆

人類這種過多的情感真討厭

冇錢啦-_-
銀包得番$1.3
八達通得番$2

你確定這就是愛嗎
真的愛我嗎
手牽著手漫步斜陽 就當作浪漫
兩個人眺望遠方
以爲愛的晴朗
當我回頭望 卻 已淚濕了眼眶
當夕陽變成星光 當愛情換了方向
你一如過往 對愛太緊張
但未來又會怎樣
未知的明天總讓我徬徨
誰給我力量
我不怕你 愛不愛我
只害怕你 以為愛我

抓緊我 不算擁有 你總學不會放手
我不怕你 不懂愛我
只怕你 把習慣 當作愛
你猜不透 我要什麼
喔 你猜不透 我要什麼



2009 年 12 月 10 日  星期四   晴天


2009-12-10 分類: 未分類

咩屎;<
好多唔識呀
最尾果條諗唔起有PYTH.THM. 10分BYEBYE
仲要比老公STEP老公笑;<
考完想拎袋走人
但係冇人走喎  好彩冇走人姐
如果唔係糗死xdddd
完全唔知有ENG LIST.

嘻嘻勁有心機寫聖誕卡
喂妳地張張唔同咖:P

9-12-2009
中文好易
但係竟然我會做唔晒囉V_V
痴線 我差1/2-2條@@
想自殺
多謝老公琴晚同我溫熟語
識晒(:
一定合格!URSH!

我痛恨成熟到
不要妳望著我流淚
但漂亮笑下去
彷彿冬天飲雪水

我笑唔等於我開心

7-12-2009
所決定的 便去做
不要害怕 不要後悔
just keep going on