step老公生日快樂(:
朝早買蛋糕 ER...冇大囉咩事-_-
va堂勁眼瞓 就瞓著:S
is畫到個圖勁樣衰 好彩佢冇叫我拎出去:S
ENG` 笑死丫呂比狗咬-3-
PTH 悶死-_-
LUNCH WIF 老公慶祝 xd
geo 勁多人瞓左!哈
放學wif老公
hehehe去食壽司
無端端見到ccm老婆,哥,飛飛,文詠詩佢地-_-
奶晒野:s
哈哈今次食左好小咋
15 x 三文魚壽司
3 x 三文魚腩壽司
1x 乜乜牛肉壽司
2 x 三文魚親子手卷
fat die me
9-1-2010
病左-_-
家姐都病埋-_-
成家人就泥比我野晒:S
多謝老公日日整d潤喉既野比我飲
都唔知今晚去唔去到丫東屋企打邊爐
6-1-2010
um...好耐冇打過啦:P
喂我竟然宗教炒-_-
ALL OTHERS PASS(:
我會努力讀書咖啦
我唔要再衰比妳睇
今日對唔住呀 我好似好耐冇試過喊到咁勁
THANKS CCM,STEP AND DONG(:
THANKS DONG'S SUPER JUNIOR JOKE |