MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

小夢白痴怪=]
唯求可相愛更多;;
連餘生也伴我;;
jealous._.
alicebbwwt
暱稱: 夢=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« March 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
爆爆王
Game淘
MM My Monkey
my xanga`
my xg
生日鐘
我的yahoo blog~
勁舞團網
星夢
跑online
激鬥賽車
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (407)
生活點滴 (7)
感情記憶 (16)
未分類 (384)
2010 年 1 月 2 日  星期六   晴天


2010-01-02 分類: 未分類

今日晏晝係藍田見到makhiutung
都唔係好靚仔姐xd
約左丫東唱k
佢遲到十幾分鐘-_-
之後去neway 唔記得帶身份證-_-
之後去greenbox er..又話$80唔知點樣$103
之後唔唱諗住睇戲
er...想睇既戲都未上映-_-
之後去梅花亭 要等位
之後係咁兜去左板長食
食得好核突係咁比丫東笑-_-
我又食左八十幾蚊啦 
之後番屋企做功課 佢抄得勁快-_-
之後睇午夜凶玲 我勁驚
係咁蚊住佢-_- 佢又無端端嚇我
驚死:s  等套野load果陣係到睇super junior d野
篇文勁好笑 但又唔明東海點解會番生-_-
6:30pm車丫東番屋企 佢勁大力拍對門-_-
我又哭了

老婆快d好番啦

1-1-2009
老公陪我補習 勁趕-_-
補double lessons好攰-_-
本來補到9點3 唔知點解播左隔離econ. d野
搞搞下變到10點-_-
多謝惠斯張卡



2009 年 12 月 27 日  星期日   晴天


2009-12-27 分類: 未分類

琴日boxing day老公泥左屋企一齊趕功課
hehehe
做唔到一樣-_-

從不想多講 只因不想累妳

17-12-2009
今朝7點3起身=_=
番到去趕書介 原來唔係我寫嚇死我
哈哈哈哈唔講啦-_-
英文都算高分啦;D
LIFE.E全班跳MONICA勁好笑
勁可愛囉  

眼前雪山 難於將它放入我家
正如這感情  溶於身體裡面會更瀟灑
陽光帶得走也 都蒸發出煙霞
捉得到又有用嗎?

16-12-2009
今朝勁攰又好似冇帶姐就搭的
上左的先知自己有帶姐囉-_-
番到去趕畫 嘩樣衰左痴線:S
去到哈哈 我見到我女神喎
之後行 STEP老公扮稻草人囉
行到攰死:S 好攰咩都唔想打
不過想提既係果陣d薯片好好食
之後搭車狂偷影xd
丫東瞓覺果樣勁似豬
之後去食野  食完去JOIN丫囡佢地
<kfc有得添飲>BY丫東個丫媽
<下真咖>BY丫囡 
之後仲可以係咁問丫東個丫媽 笑死 
走果陣聽到火警鐘響 冇人有反應去跑或者走-_-
之後出左去見到有煙係APM到飄出
扮下八掛小市民係到睇
6點幾歸家了

15-12-2009
喂某個人生日快樂呀:P
依家仲係丫東屋企-_-
老公岩岩瞓醒
老公勁醉
同丫東傾左好多野
對唔住呀
多謝妳既輔導
我會好好諗清楚
唔好意思搞到妳聽日隻眼腫晒
不過我可以好肯定咁同妳講
依家既elsa唔係以前既elsa啦!



2009 年 12 月 19 日  星期六   晴天


2009-12-19 分類: 未分類

多謝老公今日泥陪我(:
對唔住丫東我lut左妳底
因為資金不足-_-

18-12-2009
嘩嘩嘩今日勁開心
朝早條黃色褲勁突出勁想去換-_-
番到去先冇咁核突 去邊都要同丫東去
起碼唔係得我一個樣衰hehe
入hall果陣勁好笑 紅,黃,藍 3個坐埋一齊
白色坐前面勁好笑 笑到癲
一出hall丫東勁高音咁叫 以為咩事
陪完佢去chan.rm之後又見到我idol  
之後食野 食得勁小野 
mr lau又講中文啦 

玩遊戲勁好笑 貓貓想坐椅已經玩左好耐
癲到咩咁 之後mr lau同ms mo跳chacha
ms siu同杜杜跳nobody
成班high到係咁叫
之後同丫東丫魚智麗老公step老公puiman去淘大食
<依家係咪去度假>by 丫東
我聽佢講淘大變左度假
一路排隊一路幫丫東蚊佢件衫d毛  係咁抽水
cherri錫丫東丫東尖叫囉-3-
落到去同老公陪佢地食甜品
其實妳咁唔想我同佢係到既 咪走囉
阻住妳地5個搭的士囉 依家邊個話去食先咖
哼 好叻咩  
上到去同奇拿一齊遲到兩個chair遲到勁好笑
搭車wif奇拿(: 
去到勁驚-3-  跳舊歡如夢果陣完全唔知想點-_-
仲要encore  之後跳monica 喂我識跳咖xd
跳左3次囉-_- d丫婆係冇反應 係咁勁虛偽咁笑
之後個個都牙較軟/痛:s
不過勁好笑既係 我地係咁焗MS SIU唱歌XD
跟住有個人介紹老人院d野
同丫東係到玩話佢係咪想我地去做姑娘/老去住呢個老人院
之後影相 er...無端端比人整左去前面-_-
之後番屋企拎卡 多謝丫東陪我番屋企
<佢泥借廁咖>by me <要還咖喎>by我媽
丫東個樣勁驚 之後落觀塘陪埋丫東搭36a去join智麗佢地
去赤丸食 我食左16件三文魚壽司同個手卷
之後影貼紙相 6點9勁趕去搭mtr補習
嘩嘩嘩我見到oten-v- 同charles講野好難講
佢又要就番我高度-_-   之後去銅鑼灣食buffet
又食三文魚壽司同手卷同好多甜品 實肥死我:s
第一次見d三文魚手卷係三文魚多過d飯 
好彩個親戚係老闆唔洗比錢 如果唔係食得咁小晒晒d錢
11點3歸家(: