琴日boxing day老公泥左屋企一齊趕功課
hehehe
做唔到一樣-_-
從不想多講 只因不想累妳
17-12-2009
今朝7點3起身=_=
番到去趕書介 原來唔係我寫嚇死我
哈哈哈哈唔講啦-_-
英文都算高分啦;D
LIFE.E全班跳MONICA勁好笑
勁可愛囉
眼前雪山 難於將它放入我家
正如這感情 溶於身體裡面會更瀟灑
陽光帶得走也 都蒸發出煙霞
捉得到又有用嗎?
16-12-2009
今朝勁攰又好似冇帶姐就搭的
上左的先知自己有帶姐囉-_-
番到去趕畫 嘩樣衰左痴線:S
去到哈哈 我見到我女神喎
之後行 STEP老公扮稻草人囉
行到攰死:S 好攰咩都唔想打
不過想提既係果陣d薯片好好食
之後搭車狂偷影xd
丫東瞓覺果樣勁似豬
之後去食野 食完去JOIN丫囡佢地
<kfc有得添飲>BY丫東個丫媽
<下真咖>BY丫囡
之後仲可以係咁問丫東個丫媽 笑死
走果陣聽到火警鐘響 冇人有反應去跑或者走-_-
之後出左去見到有煙係APM到飄出
扮下八掛小市民係到睇
6點幾歸家了
15-12-2009
喂某個人生日快樂呀:P
依家仲係丫東屋企-_-
老公岩岩瞓醒
老公勁醉
同丫東傾左好多野
對唔住呀
多謝妳既輔導
我會好好諗清楚
唔好意思搞到妳聽日隻眼腫晒
不過我可以好肯定咁同妳講
依家既elsa唔係以前既elsa啦! |