| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 1 日 星期二 |
|
買了NDS~

|
|
今早玩電腦,,,,,,病雖然未好番哂..
但都7788了....=.=''''''
為了one piece買m記-0-''
出mk搵表姐表哥,,,,有人落黎住幾日...
暈了.......=-=''行左勁耐..
終於買了NDS了...!!!!白色的..
買埋個水晶殼.....一路搭車一路玩....
差D唔記得落車....MARIO...我的最愛..>3<"
夜晚去了食飯...很耐冇食飯了...-0-''
日日都掛住訓..=.='''''
今天勞動節我掃了地..多謝...-0-''
我的朋友飛了去法國,,,唔捨得呢,,,!!!MISS YOU ALL-0-''
手信牙...XDXD...=-='''
|
|
打出黎既時間︰2007-05-01 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]請灌水~~
  
   |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 461 | »
|