|
今日較左靜音,,,,耳根清靜,,,-0-''''
SORRY呢....=.='''''冇聽你電話
11點幾落去搵人..陪我去學琴....KEE''
MISS話我醒覺唔再遲到啦....KAAAA''
1點幾學完.....餓到唔想食野....-0-''''''
去左TST''''''好曬牙..........=-='''諗野.........-.-'''
我唔係鴨牙...=^=''''後未好舒服......
點解咁早走.....=-=''''''
3點幾搭車車走了.....關係係咩?!
關係改變了嗎....終於清楚了....-0-'''
你記住你講過D咩做過D咩牙....>3<"低能仔.....
陪佢回家.......THEN搵家姐...!!
回家好頭痛牙...去做豬....!!!
訓醒冇得食飯......可憐的我今天只飲了麥精,,,,=-='''
冇得食......自己訓ING答唔食...-.-''
餓暈了.....=-=''''''''''''''''''''''''''''''''
HAPI DAY...P.S你係咪唔認架....你會唔會唔要我架...低能仔...!!!
Remember
不准再看其他的風景
不准再想另外的甜蜜
你的心裡只能有我的心 A-ha
不擔心遙遠的距離
我只怕時間惡作劇 把今天變成曾經 A-ha
那麼長的未來裡 什麼都是不一定
但我還是要你答應 A-ha
say you'll remember,
remember my hug, my heart,
my love,你永遠不忘記
say you'll remember,
remember my eyes, my smile,
my soul, 永遠都不忘記
不懷疑我們的真心 我只怕時間太無情
慫恿你把我忘記
那麼長的未來裡 什麼都是不一定
但我還是要你答應 A-ha
要記住此刻的我和你 多親密
Na~Na~Na~我今天就是要你答應
永遠都不忘記
不准找尋其他的身影
不准等待另外的奇蹟 你的世界只有我是唯一
|