2007-04-13
係家姐部NOTEBOOK UPLOAD左D相.....
SO POST 相算了,,,,,-0-''''
MISS的兩隻貓... CUTE...>3<" 臨上去之前影的,..... 認唔認到自己牙,,,!!!!!
ME!! 牙媛.... MEMEME~~ 貓貓...>3<"
唔駛理個傻仔..... 係百佳見到...!!型,,,,,,,, 昂坪.......... 行上去昂坪,,!!!
大佛............ 纜車,,,,!! 機場.................. 靚...!!!
打出黎既時間︰2007-04-13 11:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]請灌水~~