|
而家又係k房,,,-0-''
今晚通宵?!明天入長洲渡假...-.-''
其實去打牌...XD''
今日俾個白痴仔叫醒..好眼訓...
玩3線..-0-''''''''''CUT完線諗住再訓,,,,,,
訓得正甜之時,,,,又打黎,,,!!!
咁可惡既..-.-''''搵唔到人....吹了一陣水..求救=-=
佢繼續係WTS"食香''..抵死......
訓到唔知幾點再打黎先醒...都話我正比你食啦,..KAKA''
餓死咁滯...=-=''隻大懶豬成2點幾先起身.....
自己懶得正...-0-'''食腸粉.....-.-'''
借左麥當娜隻碟.......型牙.,,,,!!!!
之後去左PIZZA HUT...飽飽,,,,,KEE''
去了MK行街,,,,,,,,一路行一路傾...好想玩..-0-''
唱K..!!!!!!!CM!!!~~
但我答應我永不要重複犯錯
你不寂寞 便嫌我笨
|