|
今日8點半起身....要等牙BA走先起....
5點45分已起了身,,,,,,,,,,,,,,天仲未光,,,,
一路等到天光先再訓,,,,家姐今天回來了..!!
唔知佢係THAILAND開唔開心呢....=-='''
真係好多煩呢....一多野煩就係咁LU,,,,無覺好訓...-.-'''
琴日真係好火+UNHAPI...正到100LU..~~
岩岩講完電話...而家搵野做.....
好肚餓TIM....點算,,,,-0-'''''''''
溫地理...!!
今天是愚人節...祝大家愚人節快樂....!!!
我勁比人玩.....醒d牙大家....=]
---------------------------------------------
死性不改-Boy'z |
再見了我的寵愛 誰願接受這種意外
你讚我天生可愛 不願看著我離開
同伴也話我傻 喜歡受挫 寧願情敵在傷我
人天生根本都不可以 愛死身邊的一個
怎奈你最夠刺激我 凡事也治倒我
幾多黑心的教唆 我亦捱得過
來煽風 來點火 就擊倒我麼
誰戀愛就多障礙 死性我不想改
如我沒有你的愛 我沒法活得來
情人的存在 是我從來都志在
難在我拱手讓愛
我怕可一不可再 難道你被愛都有害
我確信天真不會錯 威力會移山填海
同伴也話我傻 喜歡受挫 寧願情敵再傷我
*人天生根本都不可以 愛死身邊的一個
怎奈你最夠刺激我 凡事也治倒我
幾多黑心的教唆 我亦捱得過
來煽風 來點火 就擊倒我麼
誰戀愛就多障礙 死性我不想改
如我沒有你的愛 我沒法活得來
情人的存在 是我從來都志在
難在我拱手讓愛*
REPEAT*
|