|
琴日陪家姐去左行街,.,...-0-'''
行到凌晨1點-0-'''''''''''so冇打日記,,,
KONG先生打黎問電話,,,,-.-'''
差D搞到今日水火箭唔駛正-0-'''''
-------------------------------------------------
今日又有人遲左叫我起身....•\ /•'''
搞到我遲左45分鐘,,,,可惡.....
見到隻狗...都唔明有幾恐怖...我覺得超CUTE,,,!!!>3<"
SORRY牙燕媽...ELLEN..STEPHANIE...!!!!
比人炮轟-0-''''好慘TIM.....=^=''
WIF MR.MO在HEA..........好眼訓,,,,,,,,
見到隻好可愛既貓貓,,,,>3<"
擺人上木台-.-'''....你係花心大蘿蔔,,,,,,,=-=''''
WIF J.K,,,蕉蕉....肥寶......小食館,,,,,
你地D野真係好難GET牙...-^-'''
竟然冇人叫我番屋企....比遺棄動物..0.0'''''
好眼訓牙真係.....!!!訓陣先.......-0-'''''''
I WANT COMMENT...!!!!!!!
P.S 特別多謝ocean清左大半支可樂...kee''thx..!!
仲有其他人..''ocean d fd.....肥尊...巫劍聰..因為你地..
令ocean唔會成為第一個飲可樂飲到傻左既人,,,kaaaa'''
>>>>>>>>>>>>>>>>>>隔<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
從前從前 曾拖緊母親手臂
童年童年 渴睡中她親面冚被
可惜一天 她竟收拾行李 沒再一起
何時離巢 長空展翅的小燕
仍然茫然 半路中雙親望不見
只好解釋 一家安樂如意 沒有多少
*然而剩我一個
更加飛得堅壯 總算收穫
然而倦了 哭了
盼雙親再如初 抱緊我*
#蕩失的孤燕想歸家
處處雪 處處冷
降落到哪裡才是家
我(妳)必須要拍翼掙扎
習慣孤獨 長空中往返
飛出生天 我(妳)會怕 也會冷
對逝去童年仍念掛
漫天風雪 獨自招架
但再長大 還是會想她
(妳已長大 能獨個歸家
前路會掌握 寒夜再飛返)#
男孩男孩 能供給愛跟關注
然而懷疑 最後彼此不易相處
多少相戀 終生不用情變 絕對保鮮
虔誠祈求 城中所有的小燕
無尤無愁 冷夜中雙親贈溫暖
一位不少 一家安定無缺 沒有紛擾
REPEAT*##
|