Cursor by www.Soup-Faerie.Com

DSC01803P03-28-07_12

alicesze2004
暱稱: Alice
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-05-25
2007-05-22
2007-05-12
2007-05-10
2007-05-08
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 4 月 28 日  星期六   晴天

 

2007-04-28

 

 

打埋琴日先,,,-0-''

琴日朝早siuyan打的=-='''

要早會........煩....上5樓-0-///

中文......玩死misssssss....!!!!

音樂......吹水.....

小息.....hea..

英文,,,,悶死了.....

地理.....暈-0-;;;;;

lunch,,,,冇訂......

午息.....有人唔見左-0-'''

pth.......悶....

中史.....聽書...

公教...抄到手軟-0-''''

放學,,,,去仙跡.......又飲coffee同朱古力...

go to文法班,,,,,有人串我囉..-0-'''

with媛食m記....點jack.....9件....

then 回家........睇書-0-''''''''''

with老公傾到12點幾就訓了.............-.-''''

------------------------------------------------

而家好肚餓............聽日學12點-0-'''''''

 ◆〞你愛我 ,.就請你信我+
-♥至{親}至{密}的只有李
♣`*我對着{李}始終
難心軟
♥ 從 不 理 會 亦 不 喜 歡 {理 會
}
- 在 意 誰 曾 被 你 重 視x)``
***誰人待我好 待我差 太清楚!

---------------------------------------------------------------------------

我地班既爛gag....!!!!!!!!!copy bu ying..-0-'''

真係好爛....係yingying xg進行投票中!!!!!

第一屆金像獎最佳爛GAG獎
提名名單包括(排名不分先後):
1.
!係大豆唔係微豆
BY:DIU
2.
代王勁過代糖 BY:西米

3.R除R=1
代表融為一體 BY:西米
4.
話明祖宗祖宗,梗係有祖先有宗啦! BY:DIU
5.
究竟點樣先可以好有系統咁計數呢? BY:雄哥

6.(
其哥半MOU)你爆石牙? BY:大丸
7.
諗埋呢D,好鬼白痴 BY:大丸
8.
一條好大GE鯊魚吃左一粒綠豆變左咩? 係綠豆鯊 BY:王苑之
9.YING:
我終於都行出左第一步喇!
M
:!呢個只係熱身,你只係著左對鞋,未行得! BY:M

10.
鄧偉達:我每朝起身都會流鼻涕
其哥:咁你有冇流鼻血呀?BY:其哥
11.
膚淺=冇錢 BY:肥彬
12.
:一次過食大多野會爆胃架!
:D常識啦!點會爆胃呀? BY:+

13.
:好肚所及餓呀!綺涓你俾我咬啖啦!
:痴線架你?你咬細細粒啦,唔洗兩啖就食完
!
細細粒:GAG-0- BY:++細細粒

14.
西米:我把KS2006 GE間尺唔見左呀!
:買過把啦!可能有KS2007! BY:

15.
:我隻手俾綺涓打左兩次,紅晒呀!
細細粒:!仲紅過張曼玉呀! BY:細細粒

16.KARY:
我補底架!
:補屎就有你份
!
KARY:
屎洗乜補,屙架咋嘛! BY:KARY+

17.YING:
我自有分數啦!
M
:你有幾多分呀? BY:M

18.YING:
咁你下次升GRADE果陣我咪可以借俾你抄囉!
M
:咁你下次降GRADE果陣我咪可以借俾你抄囉! BY:M

19.
啤咩呀咩,請你飲薑啤 BY:
20.
無咖啡,得嗎啡 BY:細細粒
21.
眾人:咁係鬆定充呀?
西米:肉鬆炒蔥..哈哈! BY:西米

22.
細細粒:咩叫死雞撐飯蓋呀?
肥彬:因為個煲唔夠大囉! BY:肥彬

23.
究竟呢題係情感理由定係經濟理由呢?其實係冇理由.. BY:S.K LAM自問自答
24.
你唔好再寫啦!雖然MATHS同中史都有個[] BY:MS FUNG

 

打出黎既時間︰2007-04-28 01:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]請灌水~~