打埋琴日先,,,-0-''
琴日朝早siuyan打的=-='''
要早會........煩....上5樓-0-///
中文......玩死misssssss....!!!!
音樂......吹水.....
小息.....hea..
英文,,,,悶死了.....
地理.....暈-0-;;;;;
lunch,,,,冇訂......
午息.....有人唔見左-0-'''
pth.......悶....
中史.....聽書...
公教...抄到手軟-0-''''
放學,,,,去仙跡.......又飲coffee同朱古力...
go to文法班,,,,,有人串我囉..-0-'''
with媛食m記....點jack.....9件....
then 回家........睇書-0-''''''''''
with老公傾到12點幾就訓了.............-.-''''
------------------------------------------------
而家好肚餓............聽日學12點-0-'''''''
◆〞你愛我 ,.就請你信我+
-♥至{親}至{密}的只有李
♣`*我對着{李}始終難心軟
♥ 從 不 理 會 亦 不 喜 歡 {理 會}
- 在 意 誰 曾 被 你 重 視x)``
***誰人待我好 待我差 太清楚!
---------------------------------------------------------------------------
我地班既爛gag....!!!!!!!!!copy bu ying..-0-'''
真係好爛....係yingying xg進行投票中!!!!!
第一屆金像獎最佳爛GAG獎
提名名單包括(排名不分先後):
1.錯!係大豆唔係微豆 BY:DIU
2.代王勁過代糖 BY:西米
3.R除R=1 代表融為一體 BY:西米
4.話明祖宗祖宗,梗係有祖先有宗啦! BY:DIU
5.究竟點樣先可以好有系統咁計數呢? BY:雄哥
6.(其哥半MOU緊)你爆石牙? BY:大丸
7.諗埋呢D,好鬼白痴 BY:大丸
8.一條好大GE鯊魚吃左一粒綠豆變左咩? 係綠豆鯊 BY:王苑之
9.YING:我終於都行出左第一步喇!
M騏:錯!呢個只係熱身,你只係著左對鞋,未行得! BY:M騏
10.鄧偉達:我每朝起身都會流鼻涕
其哥:咁你有冇流鼻血呀?BY:其哥
11.膚淺=冇錢 BY:肥彬
12.涓:一次過食大多野會爆胃架!
燕:比D常識啦!點會爆胃呀? BY:燕+涓
13.燕:好肚所及餓呀!綺涓你俾我咬啖啦!
涓:痴線架你?你咬細細粒啦,唔洗兩啖就食完!
細細粒:爛GAG-0- BY:涓+燕+細細粒
14.西米:我把KS2006 GE間尺唔見左呀!
涓:買過把啦!可能有KS2007呢! BY:涓
15.燕:我隻手俾綺涓打左兩次,紅晒呀!
細細粒:嘩!仲紅過張曼玉呀! BY:細細粒
16.KARY:我補底架!
涓:補屎就有你份!
KARY:屎洗乜補,屙架咋嘛! BY:KARY+涓
17.YING:我自有分數啦!
M騏:你有幾多分呀? BY:M騏
18.YING:咁你下次升GRADE果陣我咪可以借俾你抄囉!
M騏:咁你下次降GRADE果陣我咪可以借俾你抄囉! BY:M騏
19.啤咩呀咩,請你飲薑啤 BY:涓
20.無咖啡,得嗎啡 BY:細細粒
21.眾人:咁係鬆定充呀?
西米:肉鬆炒蔥..哈哈! BY:西米
22.細細粒:咩叫死雞撐飯蓋呀?
肥彬:因為個煲唔夠大囉! BY:肥彬
23.究竟呢題係情感理由定係經濟理由呢?其實係冇理由.. BY:S.K LAM自問自答
24.你唔好再寫啦!雖然MATHS同中史都有個[史]字 BY:MS FUNG
|