Cursor by www.Soup-Faerie.Com

DSC01803P03-28-07_12

alicesze2004
暱稱: Alice
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-05-25
2007-05-22
2007-05-12
2007-05-10
2007-05-08
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 4 月 16 日  星期一   晴天

 

2007-04-16

 

**夜晚後加的...!!!i want cm!

qooza個網傻左............-0-'''

-----------------------------------

今天很多人一齊回校.....勁早呢.....!!!!

8毛齊集...........!!!!!低能......-0-''''''''''

中文.....做左餅底囉卷一........=-='''

47.5...OMG....!!!!!!!!我同MISS講唔會再唔讀書...

佢講左句....''呀..!!你終於醒覺啦....星期四記住返尖子牙..!!''

對我有點諷刺吧....補底既成績係尖子囉......-0-''

地理.......70幾分....有得加...!!

isobar一腳踩落黎....勁想鬧佢囉....同我地講禮貌?!''

踩完人唔駛講sorry的嗎....這叫有禮貌..?!o咀囉...

上次high到佢隻腳小小姐....又串又啤...

一腳踩埋黎就冇事............專制極權.......!!!!!!!hate..

佢好差囉唔該!!!!!自己反省....-.-''''''

英文...2堂對哂3份卷...!!強牙...

LISTENING極度不滿意囉....!!!!咁低......唉唉..

48/50........又係咁....拎次49都得掛.........>____<"

speaking...16.5/20.....低分................!!!

作文.....SP..9/10....但後面篇文唔識作....

得67/100..同上次一樣......

卷一仲死.........得65.5囉....咩事........

文法個D岩哂.....死係READING 篇文-0-''''

IS....65......低能...咁差..........

數學真係唔合格....可能有得加到合格掛.........-.-'''

放學比MS FUNG捉走.....我捉埋KUBY,,,,,,

正水火箭WIF YING YING佢地..........-.-'''''''''''''''

回家去............今天好黑仔....可惡..............>~<"

在家有不明飛行動物....!!!!驚

 

打出黎既時間︰2007-04-16 09:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]請灌水~~