| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 19 日 星期日  |
| relax |
分類: 未分類 |
今天下午去了旺角迎囍飲茶 哈哈, 點知坐低先知原來是稻香, 不過都差唔多 我地坐左好耐 之後變左旺角一日遊 hea 了一整天,so relaxing
|
日出日落  |
分類: 未分類 |
今朝經過一番爭扎,終於去了跑步,正 海濱公園風景還是很美 之後返工,成個下午都是外勤 梨木樹 → 屯門→ 旺角→梨木樹 回家,打電話時,望出窗外,竟然看到日落 忘記了我家夏天可看到日落 20秒都無它就下山了 少了愁緒的日落,份外美麗 星期天不要打風 |
| 痛 |
分類: 未分類 |
乘風航終於面完試 班學生真係唔錯 今日去左高空工作 看來未必去得成個旅行, 不過實有機會的:) 個喉嚨重係好唔店, 試下你地的建議 寂靜的晚上, 回家的道路 我想起了 Come prepared and show your best:) |
| emergency |
分類: 未分類 |
昨晚食食下飯哽魚骨 結果要去急症室, 3年無去過了, 唔要再去 又內x鏡, 又X光, 好大陣仗 原來喉嚨被麻醉的感覺係甘怪怪的 型la, 甘大個先黎哽魚骨 thanks for your care ar 今朝起身, 可能因為麻醉藥過左, 個喉嚨勁痛 食醫生開ge藥, 返工好似遊雲的 下午食左個自製車仔撈, 就坐車去上水考試 做得晒,唔錯 繼續努......
(閱讀全文) |
2009 年 7 月 9 日 星期四  |
| Change |
分類: 未分類 |
MJ 走了 第一次認識他的歌,是去年512地震後群星合唱的《we are the world》 希望你能在遙遠的國度快樂的生活 最近的我,人與事上也出現了一些改變 每樣也是正面的 無意中看到了聯合國的告示 決定去試試 後天要考試,努力 今晚終可靜靜的看烈火雄心了 |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 23 | »
|