|
今日2點度落左曉麗....之後搵埋肥偉一齊去剪頭髮
本身諗住等埋MK俊.....點知佢又沖涼WO~
咁算囉~~我地自己去先....落左觀塘睇睇
間野好多人丫=.="'....咁肥偉就叫我去藍田個間JJ SALON
咁OK LA~~我又未去個度剪過...咁咪去試下囉
剪完之後...覺得條友都唔知剪得太好,,,有少少普通
我覺得就怪怪地啦~~佢地又話OK...不過都係要算啦///唔CUT都CUT左啦
剪完就上左商場GE天台...坐左一陣,,,,好多人黎左丫
識左都幾多人丫...思龍~蛋蛋~呀休~安哥.....仲有幾個GE
成班坐左陣就走左D...我同幾個就過返曉麗
一返到去...唉~~聽到威武同我講我個FD唔知做咩有少少唔据我囉
聽完之後真係冇野好講....之後問返咩事先知原來佢為咁條卜街唔据我囉
唉....搞到有D唔開心,,,,不過算啦~~佢唔据咪唔据飽佢囉~一係就3口6面講好佢
之後就一路打下排波....吹下水咁~~10點幾就走左....好彩返到歸D人訓哂
最少都係冇比人插先~~~~XDD""""""""""""""" |