結果今晚d手製物應該唔會幾大進展
因為...幅CG圖我慢慢上色都差唔多上左2個鍾=3=
成品~肌肉真係唔係幾識畫...因為無點畫過
3:35-5:50午間充電完畢...好像睡久了一點 嘛 也沒差呢
只是睡覺時好像慢慢變冷了呢...起來後馬上多穿一件毛衣也是會打噴嚏*3了
話平常都會一下子打幾個噴嚏的 早上打完一個的時候被友人叫了幾次就打不到了 真神奇
有時別人會認為我沒有幽默感 但我平常的模式是反諷/黑色幽默呢...
反諷容易被誤會是腹黑(喔...雖然我本性是腹黑XD)
而有時候會比較難笑 是因為我的笑點不在那/我其實在忍笑&w......(閱讀全文)
嗯...某手製物完成度總共為:50%...
一個ok一個未開始 2個都ok既時候在"出貨"
-龜速研發有限公司榮譽發行-口-"