|
|
2009 年 10 月 31 日 星期六  |
| 2009-10-31 |
分類: 未分類 |
吾知點解
今朝起身
隻腳好鬼疼
好似比人打咁
奇怪
我飲豆漿個陣時
我家姐一拳打落我背隻
噴豆漿
狂爆粗
比我老豆聽到
又打我
同佢隻秋
超痛
\ ﹏ /
|
網主回覆
...玩下姐
不過都幾痛  Posted at 2009-11-01 04:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
妙妙` 於 2009-10-31 11:12 PM 發表:
你好英呀!CM~
|
網主回覆
Posted at 2009-11-01 04:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-11-01 04:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz Posted at 2009-11-01 04:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yuet_ 於 2009-10-31 05:36 PM 發表:
cm
|
網主回覆
thz Posted at 2009-11-01 04:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz Posted at 2009-11-01 04:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|