新年快樂
今年既第一日就病左 [ 失敗 ]
我諗我應該係冷親
柯左吾知幾百萬次
不過我都係照樣出去抖利是
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
去到油糖個到
居然俾我見到Ms Ma
我冇同佢「拜年」
當我見吾到
我發覺原來我有時都幾Shy
因為我係S H Y 係我既縮寫牙嘛=]