|
|
2010 年 2 月 10 日 星期三  |
| 2010-02-10 |
分類: 未分類 |
終於放假la!!
今日lunch係學校食
上到去,,除褲,,落去
跑個陣,,勁無聊
行路wif Joby =]
拎check point card 個陣
發癲沖過去
跟住又行番去
係廁所hea左勁奈
周圍問人借$$買野飲
上到去,,4:15島先放,,白痴
好快就番歸wif 29 and miyu
我發現我認真上黎真係超神
我做完MTH additional同wb =]
我今次考試一定要加油
睇住黎la,, 我今次會溫書嫁la~ 
|
|
|
yuet_ 於 2010-02-10 10:51 PM 發表:
cm`
|
|