|
|
2009 年 11 月 8 日 星期日  |
2009-11-08  |
分類: 未分類 |
今日吾知乜事
好鬼死燥
我家姐同我牙媽去行街
其他人又係訓教
真係好想爆粗
中史仲未溫完
都吾知點算
我希望今次中史吾好再吾合格
唉
都吾知E+做乜好
煩
|
網主回覆
Thz
身同感受 Posted at 2009-11-08 07:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thz
55 加油lu~ Posted at 2009-11-08 07:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thz
我比你仲勤,,奇跡 Posted at 2009-11-08 07:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thz
加油aR Posted at 2009-11-08 07:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|