必瘦站
amthinyam
暱稱: 肥Yam
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
2010-07-29
2010-05-01
2010-02-27
2010-02-14
2010-02-10
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 252
今日人氣: 1
累積人氣: 1340
每月文章
2009 年 11 月 22 日  星期日   晴天


2009-11-22 分類: 未分類

琴日

返St.John

幾好玩

係到玩遊戲

yoyo

勁搞笑

ar sir 問  你叫咩名?    佢答  我叫張琼瑤 sir

ar sir 問  你今朝有冇食早餐?    佢答  有 sir

ar sir 問 食咩早餐?    佢答 麪包 sir

ar sir 問 食咩包    佢答 豬仔包 sir

ar sir 話 唔好味~

跟住就無言

仲要倣咩90度

隻腳超酸

膀頭好痛

慘~






訪客留言 (返回 amthinyam 的日誌)


KACHeRrYeE 於 2009-11-23 05:36 PM 發表:
CM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



willebol 於 2009-11-23 04:39 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jennifer028 於 2009-11-22 05:01 PM 發表:
邊個呀SIR?
係唔係康仔- -?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



suki_lam0104 於 2009-11-22 04:30 PM 發表:
CM =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



clariza1995 於 2009-11-22 04:20 PM 發表:
pass by`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



clara_0121 於 2009-11-22 04:09 PM 發表:
cm=]
如果佢答 方包 sir
就好笑la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



liman_118 於 2009-11-22 03:22 PM 發表:
cm`_)
要比番我嫁xd`a_a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]