必瘦站
amthinyam
暱稱: 肥Yam
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
2010-07-29
2010-05-01
2010-02-27
2010-02-14
2010-02-10
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 252
今日人氣: 0
累積人氣: 1339
每月文章
2009 年 12 月 8 日  星期二   晴天


2009-12-08 分類: 未分類

今日好攰

ENR,,超級悶

我寧願上mainland堂都吾上ENR

ENG,,E+對佢好反感

個陣搵partner同yoyo一組

講favourite teacher

我講方包

點知佢行個黎

我又突然吾知講咩

咪係咁講etc. etc. etc. and etc.

點知佢話我吾認真

叫我下堂出去present

吾通我話佢係square bread 咩

搞錯\\ _ //

唉~~

命苦

 






訪客留言 (返回 amthinyam 的日誌)


suki_lam0104 於 2009-12-11 11:46 PM 發表:
cM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jennifer028 於 2009-12-09 09:32 PM 發表:
CM FOR YAM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



s02101015 於 2009-12-08 11:27 PM 發表:
CM'
我eng個陣'都係講squre bread wo -v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



maissachan 於 2009-12-08 10:40 PM 發表:
c0mment;]``etc.etc.....xd`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandyhiu 於 2009-12-08 09:16 PM 發表:
你地ENR邊個教呀-.-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuet_ 於 2009-12-08 08:29 PM 發表:
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sherise_L 於 2009-12-08 08:19 PM 發表:
cm`
squre bread唔錯XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



clara_0121 於 2009-12-08 07:47 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]