今日,,又係...攰
ENR
俾人話我地冇prepare好=[
ISC×2
又係咁 ok...ok
吾知點解上上下堂係到急口令=]
CHI
ok la,,但係吾明佢點解吾快D拍枱坐 \ _ /
ENG
默書,,上堂靜左,,悶左
LED
職業,,醫生(精神科 -v-)
CHS
冇番,,代課
MTH
我地班又"下" la,,超正,,下次再大聲D
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
放學去左福音茶坐
吾知點方包講下講下講到咩肥變瘦咁既野
你班友仔望咩望牙下,,哼~~
吾知點解搞得咁慢
口水多過茶
六點幾搞掂,,七點左右番歸......
|