amy0507 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
好唔底得karen呀,,,,佢呀媽俾成3百蚊佢買新3.....好彩我今日都有得去姐...我都買左2百幾蚊呀...好靚嫁...都幾潮嫁...hoho...我仲買左頂帽tim...好靚呀...好開心呀...不過呢...我好掛住呀詩呀..唔知幾時先可以見到佢呢??你地又買曬新3未呀??唔想咁快番學...=.=...