amy0507 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
我今日同左佢講問佢今個禮拜六得唔得閒呀....佢叫我星期五打俾佢呀....wa!!!好開心呀..佢去唔去..又係另一回事啦...=.='''god bless me呀!!!>3<''今日又俾人踩左腳=.=''''''又整爛左鞋呀...今次冇咁勁..整得番既....希望啦...我今日放左學之後呢..我去左karen屋企呀..我係係佢屋企打日記嫁..佢同呀kay呢係道煮緊野食呀!!haha!!有口褔啦啦隊!hehe..我食野先啦..我聽再打日記啦..!!