今日同你地講左情人節快樂先!費事我聽日打唔到日記..咁就唔係幾好啦...唔唔..我上個禮拜六都係冇去到...因為搵唔到人去.. 不過我個禮拜六去仲好啦..roro女又去得啦...今個禮拜六又arm arm過左情人節喎....唔知點解覺得咁好d..
呵呵...今日俾人迫供呀..咩喎做咩迫人講姐...我咪又係問佢d無聊野...我本身真係諗好曬點同佢講嫁..見到佢..我又唔知點解唔記得曬喎..我都唔想嫁..=.=''sor呀...我想聽日講今晚寫定個講稿先..我都同左佢講叫佢今個禮拜六去啦..仲想點喎...你地兩個話我同佢講野好咩既.如果唔係你地話我知既話我真係唔知喎..但係我想問點解一定要惡既??好奇怪..溫柔唔得嫁咩/...雖然我唔識點先係溫柔...再唔係學下cherrie講野囉..實得啦...唉..好驚呀!!!唔理啦!!!
|