2009 年 12 月 20 日  星期日   晴天


滿足 滿足 分類: 默契

'           Mandy Chan ,.*.. 說 (21:56):
 打左qooza wo  有興趣睇下..  haha
A MY,, *͋ 說 (21:57):
 哈哈
 好好根
 好
 而家飛去睇
'           Mandy Chan ,.*.. 說 (21:57):
 好好根..    我仲痴媽根
 

HAHAHAAHA...哈.都幾好笑

今日都係值得開心既一日
MANIE幫了我一個忙 :)謝謝你呀!
師父主動地ADD我..好耐都冇同佢傾偈啦..哈哈
其實我份人好易滿足!只要你願意對我好少少!!

呢排有人支持我...我覺得好感動!!
多謝你呀..") MANDY同OSCAR  你地既聖誕卡.好正

發表時間:2009-12-20 10:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)