|
  
2008 年 9 月 14 日 星期日  |
| 嘉年華 |
分類: DNA |
琴晚屋企樓下有d嘉年華...
同大小B落去玩既都係非我莫屬架LA,,
同佢地玩左D GAMES..
整左2個冰皮月餅..不過太醜,SO就揼左LU
可愛的阿大同阿小..
呢個就係小B同大B製成既焟燭...都幾靚既,仲有香味!
睇下小B幾鍾意扮CUTE..

琴晚都月光都係好圓的!
|
| 發表時間:2008-09-14 01:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|