|
  
2008 年 8 月 25 日 星期一  |
| BAD PHOTO!! |
分類: 皺眉頭小巷 |
前日屋企整左個"光纖入屋"LA,,
仲有高清果D野睇,,哈哈
都唔錯AR..
岩岩拎左之前去晒D相番黎..
嘩!真係晒得超差囉..
一撻撻咁咁衰樣,好後悔叫屋企人晒左幾張
唉,,,我同KAN影果張真係..= ="
O晒嘴..仲有我同DADA+我同YAN果2張
好彩..都冇一次過晒埋其他..唔係仲慘!
|
| 發表時間:2008-08-25 04:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|