|
  
2008 年 9 月 1 日 星期一  |
| 5A YAYA |
分類: 愛微笑大街 |
9月1號LU,
琴晚我差唔多成晚都訓唔著,可能太緊張!
今日一早同MANIE,MIKI,YAN,LOLO搭車
番到去都就黎落閳..新加左一個"打卡機"
遲D番學放學都落嘟一嘟-33-
今日成日都係好FREE..
係課室都係咁傾偈,仲同YAN做左D不為人知既勾當
哈哈..都幾EXCITED!
之後我地4個就去左NEWAY唱K.
個死人MIC真係好煩,
一係TOUCH唔到,一係又冇電
唱唱下好似[斷氣]咁,-口-"
後來同MIKI,YAN唱左幾支璞,好合拍
不過都差唔多斷氣.因為連住晒,有D又要拉高音
已經有D喉嚨痛!
今年既5A有2個留班生,
我今日紮個辮好靚呀!!
|
| 發表時間:2008-09-01 08:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|