2008 年 9 月 1 日  星期一   晴天


5A YAYA 分類: 愛微笑大街

9月1號LU,

琴晚我差唔多成晚都訓唔著,可能太緊張!

今日一早同MANIE,MIKI,YAN,LOLO搭車

番到去都就黎落閳..新加左一個"打卡機"

遲D番學放學都落嘟一嘟-33-

今日成日都係好FREE..

係課室都係咁傾偈,仲同YAN做左D不為人知既勾當

哈哈..都幾EXCITED!

之後我地4個就去左NEWAY唱K.

個死人MIC真係好煩,

一係TOUCH唔到,一係又冇電

唱唱下好似[斷氣]咁,-口-"

後來同MIKI,YAN唱左幾支璞,好合拍

不過都差唔多斷氣.因為連住晒,有D又要拉高音

已經有D喉嚨痛!

今年既5A有2個留班生,

我今日紮個辮好靚呀!!

發表時間:2008-09-01 08:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)