琴日同YAN,KAYU,MANDY,DADA,MICKEY,鄺慧YIN,4仔,山姐,YUNG,TO,DEREK去左黃金海岸
總共12個人,,
不去到果度之後發生左一D唔太愉快既事,
搞到我地成7點幾先開始,,,
不過好彩後來都冇事...
我仲同DADA一齊趁冇乜人時,扮晒野咁走入男廁
哈哈哈...果到既廁所好搞笑,都唔係一個個尿兜咁既,,
之後YAN又去睇下,,
THEN同MICKEY去廁所就見到沖完身既3位男仕..
YUNG同DEREK淨係用毛巾包住下面, --"
之後本來諗住嚇佢地,點知唔成功,,
今次都影左相..UM,,我覺得都OK AR!
我地成12點幾先走,之後就去左食B仔,,
成架小巴因為我地而變得好熱鬧,,HEHE.
雖然成晚都好擔心唔知會唔會俾人鬧,
但後來發現好似係我多慮了,,
不過今次成1:36先番到屋企,仲遲過上次!
今日凌晨2點幾先訓教,訓到11點,,,不過仲好攰
|