今日派卷日,,
嗯,ENG LISTENING非常高分,係我意料之外!
而中文除作文之外,其他都合格,,呵呵,閱讀理解都係全級幾個合格既其一
都幾驚喜.. 個評卷員仲寫"嘩!合格呀!"- -"
不過MATHS就.....
經濟,西史,地理,都麻麻地....中史就 !
王凡仲幫我地班拉高晒分,文學總分大部分人合格!
其實都OK架LA...得中作,MATHS卷一唔得,,不過可能我有D高估自己啦,,
對卷果時..曾志YUNG又係度串,佢真係唔串我唔開心囉,.,
嗯...I BELIEVE THAT I CAN DO BETTER!
我諗丘都應該有D咁既諗法,就係向更高既目標進發..
哈哈,,今日仲同佢做D唔知咩動作,其實係翻版周星馳扮劏豬佬果套戲既某佈景
佢仲狂話"曾妹AR,你一定要升到中六AR"..呢D咪GD FD囉,
唉,,YAN同MIKI..淨係識賭錢,,頂!今日又輸左幾蚊!
聽日本來諗住同DADA,MANDY,丘去SWIM,
不過屋企人又唔俾,我岩岩狂同A媽玩"辯論比賽"
由屋村師奶,,不道德職業,,到叫A媽唔好帶有色眼鏡
真係出盡力LA,,不過都唔WORK..唉,,I CAN"T GO,,
算LA,一早都冇預會去得..- -"A媽仲問學校有冇叫我幫手去辯論.,都....幾搞笑既..
我諗媽都係好難去忘記"五百元事件"..
SO,,都係去唔鍾意天水圍,,,WT CAN I DO?!
岩岩係咁意講左句"佢老味,,最低b係佢呀"
丘就"好撚死7搞野呀屌"
- -".......
丘好似貓呀!,,貓大人呢個名超襯佢啦
|