2008 年 6 月 11 日  星期三   晴天


超.. 分類: 未分類

地理test13/18...應該可以更好!

文學堂,A SIR為左就我地班既質素.

居然出咩題目都話埋俾我地知...

唉..如果咁都唔好好溫習..咁就真係唔應該啦!

英文要SBA啦

自己講得唔係咁好..仲有時間剩但緊張左D,SO冇講落去

考果時,見到GARY縐晒眉.又好似唔耐煩咁

但個姣佬狂望鄧國LUNG,曾志YUNG佢地!仲笑笑笑,唔知笑乜,,

點解佢成日都出現係4A班人既面前!?

我班女仔大部分都應該幾憎佢...

丘而家唔OLD SON啦..對佢好失望

 

我就係咁小氣架啦..咁點呀!?

發表時間:2008-06-11 07:48 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)