2008 年 7 月 16 日  星期三   陰天


打牌LA,,, 分類: 未分類

今日同MANIE,YAN,MIKI去唱K同埋打牌

GREENBOX俾左間超大既房我地!

真係勁大間!!!可惜得3支MIC

不過算啦,,我地都有鋤下DEE咁,

狂抄MEI YAN,但都WIN得少少,- -"

中間發生D小插曲..好彩最後都冇乜事啦

之後上左MANIE度開枱,,我有食左幾次雞糊AR,HAHAHA

今日又發現左賤女人既一宗罪...都話佢賤架啦!

發表時間:2008-07-16 07:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)