2008 年 6 月 28 日  星期六   雨天


啞然.. 不滿 分類: 未分類

今日本來話去賭錢,,

點知去到半路,好彩打俾MIKI

佢問我"乜你唔知我唔去咩

我"吓,,我唔知喎

MIKI"我唔去啦,YAN又話落雨唔黎,咁咪唔去囉

我"...............咁即係今日唔去啦?!

MIKI"係呀

佢話打過好多次電話俾我,

可能我訓教熄機聽唔到囉,

我後來聽到一次MIKI打黎,但我一聽佢就CUT左線

我打番俾佢都唔聽......咁就出事..

咁我就腳真係傷得唔抵!

我的媽,,頂,,

算囉,,冇去都好既,今日咁大雨,

係屋企睇下電視都冇壞

但就算打唔到俾我,都可以SD個SMS我掛!?

發表時間:2008-06-28 07:35 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)