而家MEI YAN一齊係會所,,
溫左一陣文學...EXAM埋聽日就OK LA!!
MEI YAN成日話要溫書,,但係可能佢太攰啦
都係訓左一陣..佢好似琴晚都係通宵...真係辛苦!!
今日EXAM ECON,都唔知識定唔識,,識識地啦....
唉..個死蔡秋華"的"左我地班十幾個人出黎,
要我地重做功課,又話我地抄,痴線囉,,
我果份都係自己IDEA黎架..吹脹..
早知唔借俾MEI YAN啦,,唉,,算啦,一場朋友!
,頂呀,,原來MEI YAN咁唔"倨"..夠膽試下唔好問我野囉,,
丘大人同我講左某件事..聽到之後真係超無奈,,
個死賤女人!!好賤呀,.,真係超賤,,好彩有丘大人!
THANK YOU YOU,,
唔好再諗呢件事既發生啦...好嗎!?
唔好問我好嗎!?
下次同你講!
嗯.....其實,佢真係幾賤既,,咁..下次再話你知囉
今日放學同YAN MIKI見到"前途光明"哈哈
我諗起之前有個A婆,,"我要拎份報紙俾我孫女..但係佢又唔俾"
仲有個撩鼻屎既A伯!!!!想嘔...
|