2008 年 8 月 17 日  星期日   晴天


HAPPY MA? 分類: 未分類

琴日同MANIE,MIKI去唱K,,

唱完之後MIKI就去左我度傾偈

傾左好多野,,同埋我地都好CARE MANIE既野

雖然佢冇講D乜野,但係我都知道佢唔係咁開心

MIKI仲串MANIE,, --"

因為16號係細佬生日

所以番到屋企沖涼後就去食飯

果間"自家人"都幾好食,,

番到屋企就試下之前買果2件衫

我都係覺得我揀果件靚D!

 

今日同屋企人係屋企打牌

食左幾次雞糊..HAHA.

發表時間:2008-08-17 07:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)