今日呢部"先進D"既機終於上到網啦!!
今日7點15就起身, -- "
搞到我好趕..感激MIKI陪我一齊搭TAXI..
番到去睇"師生校友演藝大匯演"
嗯,,有D睇頭既當然係BAND SHOW啦.
一隊係黃海,Y,劉潤輝,HA,陳泣浩鈞
一隊係B班的
一隊係校友,
HA唱得超HIGH,勁投入,SOUNDS GD!
B班我覺得唱得OK啦.校友隊就有D"懶係西"..
12點完左就同MIKI,YAN去紅樹林食野,,
嗯..加油吧,DDDDAAAAAAADDDDDDDDDAAAAAAAAA
HOPE YOU'LL BE HAPPY!!
7月4日
之前同DADA,黃海佢地既BBQ都冇打到,,-3-
果次真係幾OK..
最令我難忘既有果對深邃既眼睛,
打左L 3掌,佢個背係有印的!
同埋..同幾位FDS坐係海邊傾下自己既前程..
頂唔順鄧話佢自己係青春少年..
7月8日
同KAYU,鄺慧YIN,YAN,RAKU,黃海,Y,L等人去打BOWLING,
我打左幾次全中!哈哈,,
YAN本來打極都唔中,但佢後來又有幾次全中,,= ="
12點完果時,我,鄺,KA,YAN,丘就加多一個鐘...
玩完就各自番屋企LU..
|