2008 年 9 月 12 日  星期五   晴天


CURIOUS!? 分類: 愛微笑大街

琴日困擾左我2個鐘既問題,,

今日全靠YAU既一席話..完全令我解開心結!

實在覺得同佢傾訴,係一個絕對明智既選擇,

當然唔係話其他FDZ唔好,只係YAU能SHARE佢既經驗俾我..

可能事實的確係由於[SOMETHING]

我決定唔好太執著去保持距離..

可能真係要以平常心去對待LA...

我會努力!

本來諗住放學同MANIE,MIKI,MEI YAN去影學生相..

點知等待MANIE TEST完途中,媽又話等我一齊去睇補習社..

咁我就飛奔去搵佢....

係我需要既時候,鄺慧YIN好大方咁借左2張紙巾俾我...

THANK YOU...

中文TEST文言文..我有15/30..

對我黎講...係應該更加努力!

如果可以好似之前同YAU,KAYU,YAN去唱K果日咁就好LAAAAA

由中午唱到夜晚...HAHA..諗起都興奮!

下星期..應該OK既!

其實我都想去同KAN MEI LING佢地唱K架..

不過果日係中秋,要[倍思親]嘛...可惜!

放學叫左LUNG同YUNG將D報紙放去回收箱度..哈

唔知佢地有冇呢...

聽日同契媽食飯...YA!

大B既作品...

應該係奧運5環!

睇個樣都知係我整架LA...哈!

點解小B咁得意!?!

整個小燈籠..都幾CUTE

發表時間:2008-09-12 06:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)