今日MANIE,TSOI冇番學,
LUNCH同MIKI,MEI YAN去左M記
今日心情都唔錯,SO冇發脾氣
上PE堂果時同MEI YAN討論過我既問題
解釋左架啦,唔知佢明唔明呢,
今日打排球,好屎波,,- -"
LUNCH完番到學校又同KAYU,鄺慧YIN,YAN去打籃球
其實我係不請自來,
落到去先發現曾志勇佢地都係度,,
唯有頂硬上啦,同KAYU做先鋒,勇闖臭氣沖天既男生地帶
THEN DROGON同WONG嘉威無啦啦走過黎,
仲同我搶波,點夠搶呀,,
超奇怪,得我地4個女仔同另一個不知名既女仔係果度
玩左幾分鐘就走左LU,,
MING同KAYU都帶左蛋糕番黎,
2個都靚同好食,,,不過KAYU果個就有待改進
番到屋企食左個CHEESE CAKE,好好味呀
|