2008 年 3 月 2 日  星期日   晴天


UM. .. 分類: 未分類

琴日同朱MEI,蔡,LAM斯迪,YIP滿WA,CHIN傲瑤去唱K..

GREEN BOX裝修完後都幾靚

同佢地一齊都幾好玩,,哈哈!

LAM同YIP靜靜雞唔知係度講我D咩,,

我果個"焗吞拿魚意粉"超好食!

11點幾唱到3點9,,唱完就去影貼紙相

影左2次添..都影得唔錯LA,,

又行下行下咁行到5點幾就散LU..

夜晚DENIEL又上左黎

唉,,鋤大DEE真係唔岩我玩..

 

岩岩終於忙完地理果個PROJECT啦

搵唔到果時發左小小脾氣啦

SORRY TO YOU..

仲有好多野未做,,不過都係晒學校,,/3\

發表時間:2008-03-02 05:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)