|
  
2008 年 3 月 2 日 星期日  |
| UM. .. |
分類: 未分類 |
琴日同朱MEI,蔡,LAM斯迪,YIP滿WA,CHIN傲瑤去唱K..
GREEN BOX裝修完後都幾靚
同佢地一齊都幾好玩,,哈哈!
LAM同YIP靜靜雞唔知係度講我D咩,,
我果個"焗吞拿魚意粉"超好食!
11點幾唱到3點9,,唱完就去影貼紙相
影左2次添..都影得唔錯LA,,
又行下行下咁行到5點幾就散LU..
夜晚DENIEL又上左黎
唉,,鋤大DEE真係唔岩我玩..
岩岩終於忙完地理果個PROJECT啦
搵唔到果時發左小小脾氣啦
SORRY TO YOU..
仲有好多野未做,,不過都係晒學校,,/3\
|
| 發表時間:2008-03-02 05:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|