2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


躁狂症! 分類: 未分類

呢幾日都好躁,,

小小事都會勁想鬧人

今日去做GROP DISCUSSION

屁勇,懷智,DRAGON狂催我

我就好大聲咁講"頂,你唔識落去先咩"

果時蔡秋華仲係度添,,= ="

正式要做果時,

佢3個KAI人就狂對MISS發姣,,

痴線架..特別係屁勇同DRAGON

屁勇仲特登遮住俾人打腫隻眼果度

個MISS又好有禮貌咁不停向佢地笑,,

仲有深情地貶眼

DROGON仲話"好正"

HELP ME..我見到佢地流口水個樣都想嘔!

MIKI話其實好小事,,話我唔好咁躁.

後來我諗諗下都覺得係既,,

小事,,唔值得我去動氣!

發表時間:2008-03-06 06:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)