|
  
2007 年 1 月 17 日 星期三  |
| FINISH EXAM! |
分類: 未分類 |
哈!今日終於考完試啦,,,
THANK GOD,,
今日考西史,視藝,音樂
我以為佢會出好多[第二次世界大戰]架!
點知得填充+MC,,
好彩我都有溫書///
都OK識既
我真係估中左有論述題,,
哈哈.....SURE WIN!
應該都合格既....
今日仲要考英文口試,,
MR.ANTHONY係咁[嗯..嗯//]
哈哈,,即係OK啦!
放學同蔡蔡去左[海皇粥店]
幾好味,
食就去左千色,,
[紅蕃茄]果個摩天輪真係好靚!
蔡蔡同我都好鐘意,,
行左一陣就去左合益
果個死人廁所真係臭到我死......
希望蔡蔡冇中毒啦,,
[哈利路亞..]
|
| 發表時間:2007-01-17 03:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|