2007 年 1 月 17 日  星期三   雨天


FINISH EXAM! 分類: 未分類

哈!今日終於考完試啦,,,

THANK GOD,,

今日考西史,視藝,音樂

我以為佢會出好多[第二次世界大戰]架!

點知得填充+MC,,

好彩我都有溫書///

都OK識既

我真係估中左有論述題,,

哈哈.....SURE WIN!

應該都合格既....

 

今日仲要考英文口試,,

MR.ANTHONY係咁[嗯..嗯//]

哈哈,,即係OK啦!

 

放學同蔡蔡去左[海皇粥店]

幾好味,

食就去左千色,,

[紅蕃茄]果個摩天輪真係好靚!

蔡蔡同我都好鐘意,,

行左一陣就去左合益

果個死人廁所真係臭到我死......

希望蔡蔡冇中毒啦,,

[哈利路亞..]

發表時間:2007-01-17 03:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)