|
  
2006 年 6 月 26 日 星期一  |
| 啤啤之回歸 |
分類: 未分類 |
a叔果然講得冇錯!
今日啤啤終於回歸我地2d既大家庭啦,,
哈哈! 又可以玩啤啤啦,,keke
啤啤生水痘哇,,
不過應該好番lu
雖然面上都有痘痘係度//
不過遲d應該都會好架啦!
英文(1)又唔係難又唔係易
因為前面都有貼士俾,,
(2)就超易呀!
lone又話同我鬥高分@@"
冇所謂啦..
我都lone對決既科目就係中英(2)
仲話同我鬥數學,,
彩佢都傻!仲話一分一百蚊!
manie就同lone鬥數學,,
kekeke.......kekeke.......
|
| 發表時間:2006-06-26 01:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|