|
  
2006 年 6 月 20 日 星期二  |
| 考試! |
分類: 未分類 |
聽日考中史同d&t呀..
中史岩岩已經溫完lu,,
d&t就冇得溫啦..
聽日一定要考好d呀> <
岩岩出左校門果時,,
就唔見左manie佢地啦..
就估到mandy同左manie講左啦!
咁我地就走左去搭西鐵啦,,
但係我地行行下就見到lone,毛,荔枝,弱智,馬忠
我地係佢地後面都唔知
馬忠行得勁好笑!
無啦啦係度籣花手,又拎屎忽...哈哈!
當佢地見到我地果時就"黃美欣.."
之後又同佢地一架車,,
仲要突登坐我地附近 @@"
行到去補習社附近果時
居然見到a lo同老豬!
真係....
|
| 發表時間:2006-06-20 05:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|