|
  
2006 年 6 月 3 日 星期六  |
| 濕地公園=無聊 |
分類: 未分類 |
今日同去左濕地公園
為左拎宣傳單張,,
咁就晒左$15!
真失敗..
入面勁大!不過冇野好睇//
入左去一陣間就走
但係都見唔到攞錢佢地
+++++++++++++++++
之後咁岩見到a如喎
咁又一齊去行下
因為我對鞋俾"某某人"整爛左
咁又要買過啦
去完新北江又去銀座
又見到d傳教人
-口-"
咁岩又見到$$,foxy,lone,狗忠佢地
a如話"胡展程!走!"
$$"依?黃美欣?"
我"嘩!"
跑跑跑跑跑跑跑跑.....
又番左新北江
買完鞋就lu,,
今日都幾開心..
|
| 發表時間:2006-06-03 06:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|