2006 年 4 月 29 日  星期六   晴天


峰迴路轉3迴轉 分類: 未分類

今日我地去到天水圍就去左租單車先!

一路踩去球場果度

攞錢勁大聲講"你地唔係請我飲野咩"

=口=""

格離既弱智即刻望住我地喎..@@!

我地"峰迴路轉3迴轉"

踩住架車來往天耀+球場2次

因為manie抄車*!

所以我地就還左車先

之後又去左球場..= ="

行得勁攰! >0<

我地行去mandy屋企果時

居然俾佢屋企個"家務助理"(???!)撞見

之前就開始我地既逃亡計劃啦XD

哇卡卡...

雖然今日行左勁多路 > 3333<!

又miss左2架車 +_____+"

不過都玩得好開心...哈哈!

今日見到:弱智,荔枝,胡狗,大大,攞錢,狗忠

狗忠最好笑...著住白色長衫!

發表時間:2006-04-29 08:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)