2006 年 3 月 15 日  星期三   晴天


wakaka 分類: 未分類

今日winnie個bag俾豬靖整爛左哇

唉..真係替winnie唔抵啦..><"

不過,,

衰人點會有好報..

keke!

搞到去miss度

miss wong,miss ma,miss hiu

鍾sir都知道添"

哈哈

放學果時..仲留低睇熱鬧添"

不過..manie其實都唔算有錯既

係manie同kwan幫手即

所有有份既人都係放學留低

哈哈...我係等manie同睇熱鬧

幾好睇"kekeke

5點鐘到先番屋企

岩岩出左去買筆

紅筆,藍筆,擦膠

番黎果時見到ps既f.1

我聽到佢地講緊我"

有人話我係f.1

不過都有人知我係f.2

放學同kwan,sze,manie,miki,winnie一齊行

第1次咁多人=口="

今日派左班相啦!

kekekeke"

聽日帶番學校俾人簽名

呵呵呵.....

發表時間:2006-03-15 06:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)