|
  
2006 年 3 月 15 日 星期三  |
| wakaka |
分類: 未分類 |
今日winnie個bag俾豬靖整爛左哇
唉..真係替winnie唔抵啦..><"
不過,,
衰人點會有好報..
keke!
搞到去miss度
miss wong,miss ma,miss hiu
鍾sir都知道添"
哈哈
放學果時..仲留低睇熱鬧添"
不過..manie其實都唔算有錯既
係manie同kwan幫手即
所有有份既人都係放學留低
哈哈...我係等manie同睇熱鬧
幾好睇"kekeke
5點鐘到先番屋企
岩岩出左去買筆
紅筆,藍筆,擦膠
番黎果時見到ps既f.1
我聽到佢地講緊我"
有人話我係f.1
不過都有人知我係f.2
放學同kwan,sze,manie,miki,winnie一齊行
第1次咁多人=口="
今日派左班相啦!
kekekeke"
聽日帶番學校俾人簽名
呵呵呵.....
|
| 發表時間:2006-03-15 06:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | 371 | 372 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|